Αρχική » » «Γράψτε κάτι να ξυπνήσουν»!

«Γράψτε κάτι να ξυπνήσουν»!


► Η αναλγησία Στουρνάρα και οι κίνδυνοι για κατασχέσεις 

Ο σοβαρός κύριος, σήμερα 63 ετών, μου αφηγήθηκε το δράμα του. «Εργάσθηκα επί 35 χρόνια χωρίς μία ημέρα ανεργίας! Υπήρξαν περίοδοι που είχα τρεις δουλειές! Κέρδιζα αρκετά χρήματα, αλλά οι κρατήσεις ήταν πολύ μεγάλες. Πλήρωνα το 40% στην Εφορία, ενώ μου κρατούσαν κι ένα σημαντικό πο­σό για την ασφάλιση μου.... 

Στα 40 μου χρόνια αγόρασα πρώ­τη φορά καινούργιο αυτοκίνητο. Στα 50 μου πούλησα ένα ακίνητο που μου άφη­σαν οι γονείς μου, πήραμε δάνειο από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και χτίσαμε ένα σπίτι για εμάς και το παιδί μας. Το 2008 βγήκα στη σύντα­ξη με 35 χρόνια εργασίας. Πο­τέ δεν πήρα "μαύρα" χρήματα. Όλα "δηλωμένα" είτε ως μισθω­τός είτε με δελτίο. Βγαίνοντας στη σύνταξη, γεννήθηκε η εγγο­νή μου. Ο γιος μου και η γυναί­κα του δεν οδηγούν. 

Υπολογίσαμε τα έσοδά μας και αλλά­ξαμε το αυτοκίνητο μας των 1.600cc με ένα στέϊσον των 2.000 κυβικών για να βά­ζουμε μέσα το καρότσι, την κούνια του μωρού, για να έχουμε κάποια άνεση στις μετακινήσεις μας. 

Πληρώναμε κάθε μήνα 1.000 ευρώ στο δάνειο, 360 στο αυτοκίνητο,400 στην Εφορία με τον διακανονισμό που είχα­με κάνει και 200 στις κάρτες. Τα φέρναμε βόλτα μια χαρά. Με την κρίση, η επιχεί­ρηση στην οποία εργαζόταν η νύφη μας έκλεισε, η δε επιχείρηση στην οποία εργάζεται ο γιος μας τους πληρώνει αραιά και πού. Η δική μου σύνταξη έχει μειωθεί σχε­δόν κατά 50% και, φυσικά, δεν μπορού­με πλέον να ανταποκριθούμε στις ανωτέ­ρω υποχρεώσεις, αφού πρέπει να ξοδεύ­ουμε και χρήματα για τις ΔΕΚΟ, τα χα­ράτσια και τη διατροφή της πενταμελούς οικογένειάς μας. 

Φυσικά, ανήκουμε πλέον στα 2.500.000 των "μικρών" οφειλετών στην Εφορία και, απ' ό,τι λέγεται, θα μας έρ­θει οσονούπω το μπουγιουρντί για να εξο­φλήσουμε, ειδεμή θα μας πάρουν το σπί­τι, αφού μας δημεύσουν και τη σύνταξη ή τον μισθό του γιου μας, όπο­τε αυτός μπαίνει στην τράπεζα! 

Φυσικά, αν η Εφορία και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο μας κάνουν πολλές δόσεις, αν οι τράπεζες δεχθούν να πληρώ­νουμε ένα μίνιμουμ ποσό τον μήνα, θα είμαστε συνεπείς -αν δεν μας κόψουν κι άλλο τις αποδοχές. Δεν είναι πιο λογικό αυτό, από το να μας βά­λουν στο κυνήγι, όπως όλους, οι τροϊκανοί και ο Στουρνάρας και να μας εξοντώ­σουν; Το ΄81 κάποιοι έλεγαν ότι "ο Ανδρέ­ας θα μας πάρει τα σπίτια". 

Πού να το φανταζόμασταν, εμείς που στηρίξαμε τη Νέα Δημοκρατία από το 1974, ότι θα μας τα έπαιρνε ο Στουρνά­ρας μέσω του Σαμαρά; Γράψτε κάτι, μπας και ξυπνήσουν!» 

Όπως βλέπετε, φίλτατε, γράφουμε, αλ­λά... μας γράφουν! 

Η ΑΚΙΣ
(Εφ.Δημοκρατία-27/2/2013)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger