Αρχική » » «Ιστορικές» φράσεις από το καθημερινό μας φρασεολόγιο

«Ιστορικές» φράσεις από το καθημερινό μας φρασεολόγιο


Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου 
Το παρακάτω κείμενο μου το έστειλε καλός φίλος χωρίς να μου δώσει την «πατρότητά» του…Επειδή είναι επίκαιρο και «πιπεράτο» σας το προωθώ για να το φιλοξενήσετε. Προσθέστε δικές σας φράσεις!....
 
Που να βρεις τέτοια ώρα ταξί.
Με τηλεφώνησαν από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.
Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.
Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.
Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου και γέμισα την δεξαμενή πετρέλαιο για 
όλο τον χειμώνα.
Σήμερα στην δουλειά μας έδωσαν το καθιερωμένο ετήσιο μπόνους.
Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή.
Βρήκα δουλειά!
Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο και αντικειμενικό κανάλι!
Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.
Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.
Στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.
Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.
Αν κόψεις λεφτά από τον έλληνα θα ξεσηκωθεί!...Κανείς δεν θα το τολμήσει 
να περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός. Είναι ατίθασος!.
Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και το χορό.
Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρείς χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.
Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).
Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (δύο στα δύο)
Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.
Τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)
Σου έχω αφήσει λεφτά για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ.
Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.
Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.
Θα λείψουμε για τριήμερο.
Χαθήκαμε τι έγινε; Έχω πολύ δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι.
Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση..
Τι να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;
Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)
Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου). 

Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger