Αρχική » » Οι ιεροδιδάσκαλοι (στη Θράκη) πρέπει να είναι μόνο η αρχή

Οι ιεροδιδάσκαλοι (στη Θράκη) πρέπει να είναι μόνο η αρχή


Γιατί η ψήφιση της τροπολογίας δεν πρέπει να αποτελέσει μεμονωμένο γεγονός. 

Θα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυ­ντικό, εάν η ψήφιση της τροπολογίας για τους ιεροδιδασκάλους της μουσουλμα­νικής μειονότητας αποδειχθεί τελικώς ότι δεν ήταν ένα μεμονωμέ­νο θετικό γεγονός αλλά ένα πρώτο σημάδι ότι η ελληνική πλευρά αποφάσισε επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά με την αντιμετώπιση της υπονομευτικής πολιτικής της Τουρκίας στη Θράκη... Ο,τι και αν αποδειχθεί τελικώς ότι θα είναι, η συζήτηση που έγινε για το θέμα τόσο εντός όσο και εκτός Βουλής και η ευρύτερη δημοσιοποίησή της αποτέλεσε μία θαυμάσια ευκαιρία για την ενημέρωση του κοινού αλ­λά και την κατανόηση της στάσεως ορισμένων κομμάτων (ΔΗΜ.ΑΡ., ΣΥΡΙΖΑ), καθώς και για τον ρόλο των τριών μουσουλμάνων βουλευτών. 

Στην ουσία του, το θέμα ήταν πολύ απλό και συγκεκριμένως εάν οι ιεροδιδάσκαλοι που διδάσκουν τα θρησκευτικά στα παι­διά ηλικίας 6-12 ετών της μειονό­τητας θα διορίζονται από το ελ­ληνικό κράτος και θα αμείβονται από αυτό ή θα επιλέγονται από την Τουρκία και φυσικά θα αμεί­βονται από την ίδια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στην τελευταία περίπτωση, αυτό που θα συνέβαινε δεν θα ήταν ένα απλό διαδικαστικό θέμα (π.χ., η ανεκδιήγητη άπο­ψη, ή μάλλον πρόφαση εν αμαρτίαις, της Μ. Ρεπούση ότι οι διοριζό­μενοι από το ελληνικό κράτος δεν επελέγησαν μέσω ΑΣΕΠ), αλ­λά θα αφηνόταν τελείως ανεξέλε­γκτη πλέον η δράση των Τούρκων στη Θράκη και των περίφημων Kuran Kursu, των φροντιστηρίων διδασκαλίας του Κορανίου, που το μόνο που δεν κάνουν είναι ακρι­βώς αυτό που υποδηλοί η ονομα­σία τους. Γιατί εάν δούμε το πλήθος των καταγγελιών των Πομά­κων και Ρομά, τις πληροφορίες των τοπικών ΜΜΕ και ακόμη τις αναφορές των υπηρεσιών πληροφο­ριών και ασφαλείας αυτό που γί­νεται εκεί είναι η καλλιέργεια του τουρκικού εθνικισμού και η ανά­πτυξη τουρκικής εθνικής συνειδή­σεως μέσα από τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας, ποιήματα για τη δόξα και το μεγαλείο της «μη­τέρας πατρίδας Τουρκίας», διαγωνισμοί απαγγελίας του τουρκι­κού εθνικού ύμνου, τραγούδια για την Ιστορία της Τουρκίας και λοι­πά συναφή. 

Η εφαρμογή 

Με την τροπολογία που ψηφίσθηκε, τίθεται θεωρητικώς τέρμα στην κατάσταση αυτή καθώς αφενός οι μουσουλμανόπαιδες θα διδάσκο­νται πλέον τα θρησκευτικά (τώρα απέχουν από το μάθημα και έχουν μία ανεκμετάλλευτη κενή ώρα) και αφετέρου τίθεται τέρμα στην παραπάνω δράση των εγκαθέτων της Τουρκίας. Και λέμε «θεωρητι­κώς», διότι άλλο πράγμα η ψήφιση ενός μέτρου και άλλο η εφαρμογή του, ιδίως όταν αυτό έρχεται ενάντια στην πολιτική της Τουρκίας, με τη μακρά ιστορία παραβιάσεως κάθε συνθήκης και συμφωνίας και την επίσης μακρά ιστορία αυθαίρετων ενεργειών και παραβιάσεως του νόμου τόσο στη Θράκη όσο και στην Κύπρο και την Κωνσταντινούπολη (ελληνική μειονότητα). Στην παρούσα περίοδο, ύστε­ρα από μία μακρά σειρά συνεχών υποχωρήσεων και ανοχής των πα­ράνομων τουρκικών ενεργειών, η σχολαστική εφαρμογή της ψηφισθείσας τροπολογίας αποκτά ιδι­αίτερη σημασία. Γιατί η τροπολογία είναι το πρώτο μέτρο που λαμ­βάνει εδώ και πολλά χρόνια η Ελ­λάδα για την αντιμετώπιση της τουρκικής πολιτικής στη Θράκη και, αν εκφυλισθεί και αυτό, ο κα­τήφορος δεν θα έχει πλέον τέλος. 

Η αποφασιστικότητα στην εφαρμογή της έχει μείζονα σημα­σία, γιατί θεωρείται βέβαιο ότι με­τά την ήττα της η τουρκική πλευ­ρά θα αντιδράσει προβάλλοντας προσκόμματα κάθε είδους στην έμπρακτη εφαρμογή της και καταστρατηγώντας την στην πράξη χωρίς συνέπειες. Στο πρόσφατο βι­βλίο του για τη «Μυστική Δράση των Τούρκων στην Ελλάδα και τη σύγχρονη ΜΙΤ», ο συντάκτης του παρόντος έχει καταγράψει πλήθος δήθεν πολιτιστικών οργανώ­σεων και συλλόγων αλληλεγγύης προς τη μουσουλμανική μειονό­τητα της Θράκης, με δεκάδες από αυτές στην Τουρκία, στην Ευρώπη και πάνω από 20 στη Θράκη. Όπως και στην περίπτωση των ιεροδιδασκάλων, το τεράστιο αυτό πλέγμα των ψευδεπώνυμων «πολιτιστι­κών συλλόγων» παραμένει τελείως ανέλεγκτο από απόψεως των εξόδων λειτουργίας τους της προελεύσεως των πηγών εσόδων τους κ.λ.π, που, κρίνοντας από το μέγεθος και την έκταση της δραστηριότητας τους, απαιτούν τεράστια πο­σά. Όσο ο μηχανισμός αυτός δεν αντιμετωπίζεται με την καθ΄ όλα νόμιμη -και ως εκ τούτου στερούμενη κάθε παρενέργειας- προσέγ­γιση του οικονομικού ελέγχου του, η εφαρμογή της πρόσφατης τροπολογίας θα αντιμετωπίζει σημα­ντικά προβλήματα. 

Στο παραπάνω βιβλίο είχε τεκμηριωθεί ότι ο πραγματικός ρόλος των συλλόγων του μηχανισμού αυτού είναι η οργάνωση των Τούρ­κων της διασποράς σε μία ελεγχό­μενη μάζα, μέσω της εντάξεώς τους σε έναν τεράστιο αριθμό ελεγχο­μένων (από την Τουρκία) δήθεν πολιτιστικών συλλόγων και τζα­μιών και η συνεχής χειραγώγηση του ιδεολογικού προσανατο­λισμού τους κατά τρόπον που θα αποτρέπει την εν γένει ενσωμάτωση τους στις τοπικές κοινωνίες. Ένας άλλος ρόλος τους είναι η χρησιμοποίηση τους ως μηχανι­σμών πιέσεως και υποστηρίξεως της τουρκικής πολιτικής εντός και εκτός των χωρών που είναι εγκατεστημένοι. Σημ.: Οι μουσουλμάνοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, της ΔΗΜΑΡ, και του ΣΥΡΙΖΑ όπως και όλοι οι προκάτοχοι τους, έκα­ναν και τα δύο (βλ. τις καθ΄ υπόδειξιν του προξένου Κομοτηνής απειλές των βουλευτών ανεξαρτητο­ποιήσεων τους σε περίπτωση που το κόμμα τους ψήφιζε την τροπο­λογία). 

Ιδιαίτερα στη Θράκη, οι σύλ­λογοι αυτοί είναι ταυτόχρονα μέσα υλοποιήσεων και πρακτικής εφαρμογής της τουρκικής πολιτικής διά της οργανωμένης αντιστάσεως στις επιταγές της νόμιμης εξουσί­ας (π.χ., «εμείς θα επιλέγουμε τους ιμάμηδες-ιεροδιδασκάλους»), της προσπάθειας δημιουργίας παράλ­ληλων άτυπων κρατικών δομών σε τοπικό επίπεδο, της δημιουργίας τετελεσμένων, της συνεχούς προσπάθειας αλλοιώσεως του χαρα­κτήρα των τοπικών κοινωνιών μέσω πολιτιστικών και θρησκευτι­κών εκδηλώσεων κ.λπ. Μία άλλη, που υποστηρίζεται από ένα πλήθος στοιχείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, εί­ναι η χρήση του ίδιου μηχανισμού ως δεξαμενή στρατολογήσεως από τις τουρκικές υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού, με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών. 

Ο νόμος 

Τούτο προκύπτει από έναν από ετών ισχύοντα τουρκικό νόμο, βά­σει του οποίου όλοι οι Τούρκοι πολίτες που υπηρετούν στο εξωτερι­κό με την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου ή αμείβονται καθ' οι­ονδήποτε τρόπο από το τουρκικό κράτος –μεταξύ των οποίων οι ιμάμηδες και οι δάσκαλοι- οφείλουν να συνεργάζονται με τη ΜΙΤ. Με βάση τον νόμο αυτό έχει υπογρα­φεί μάλιστα ένα πρωτόκολλο αφενός μεταξύ της ΜΙΤ και του Γενι­κού Επιτελείου και αφετέρου της Διευθύνσεως θρησκευτικών Υποθέσεων (η Τουρκία δεν έχει υπουργείο Θρησκευμάτων), του υπουργείου Παιδείας, την ΤΗΥ και άλλων οργανισμών, υπηρε­σιών, εταιριών κ.λ.π., όλες οι τε­λευταίες είναι υποχρεωμένες να στέλνουν στη ΜΙΤ ένα βιογραφικό του προσωπικού που αποστέλλουν στο εξωτερικό, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεται μία ταχύρυθμη εκπαίδευση και δίνονται οδηγίες ως προς τον τρόπο που θα μεταβιβάζονται στην Τουρκία οι πληροφορίες που θα συλλέγουν. Τέτοιους ιμάμηδες-ιεροδιδαοκάλους ήθελαν εδώ αυτοί που καταψήφισαν την τροπολογία; 

Συνολικά μέτρα και έλεγχοι 

Η ισχύουσα για τους πάντες διενέργεια οικονομικών ελέγχων είναι ο μόνος τρόπος για να ελεγχθεί ολόκληρος ο παράνομος μηχανισμός που έχουν στήσει στη Θράκη οι Τούρκοι, του οποίου οι ιεροδιδάσκαλοι αποτελούν μόνο ένα μέρος του. Έτσι, η αντιμετώπιση μόνο του θέματος της διδασκαλίας των θρησκευτικών κα όχι του συνόλου του μηχανι­σμού που έχουν στήσει οι Τούρ­κοι στη Θράκη θα είναι αναποτελεσματική, εάν δεν ληφθούν ταυτόχρονα μέτρα για το σύνολο του μηχανισμού αυτού. Πρόκειται για τον παράνομο μηχανισμό του πλήθους των δήθεν πολιτιστικών, μορφωτικών κ.λ.π συλλό­γων τους κα τη γνωστή στον λαό της Θράκης αλλά και στις αρμό­διες ελληνικές υπηρεσίες αντεθνική τους δραστηριότητα. 

Μαύρες αμοιβές από 700 έως και 1.200 ευρώ κάθε μήνα 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ, όμως, της τροπολογίας δεν θα σημαίνει τίποτε χωρίς την εφαρμογή όλων των νόμων του ελληνικού κράτους, τους οποίους παραβιάζουν συστηματικώς οι καθοδηγούμενοι από την Τουρκία εγκάθετοι της στη Θράκη, όπως παράνομη ανέγερση τζαμιών, καταπατήσεις δημόσιας γης, πολεοδομικές παραβάσεις διακίνηση μαύρου χρήματος, κ.ά. Ιδίως για τις τελευταίες, σε μία περίοδο που ολό­κληρος ο ελληνικός λαός συνθλίβεται από μία πρωτοφανή φο­ρολογική επιδρομή το ίδιο το θέμα των μέχρι τώρα αμειβόμε­νων από την Τουρκία ή από μέλη της μειονότητας ιμάμηδων και ιεροδιδασκάλων αποτελεί από μόνο του μία οφθαλμοφα­νή φορολογική παράβαση. 

Οι πληροφορίες από τη Θράκη αναφέρουν ότι οι μεν διορι­ζόμενοι και αμειβόμενοι από κάθε χωριό ιεροδιδάσκαλοι λαμ­βάνουν χωρίς καμία απόδειξη 700 ευρώ τον μήνα, ποσό που σίγουρα δεν δηλώνεται στη φορολογική τους δήλωση. Το ίδιο συμβαίνει και με τους αμειβομένους απευθείας από το προξε­νείο Κομοτηνής με το ποσό των 1.200 ευρώ τον μήνα, το οποίο εισπράττουν «μαύρα», χωρίς να καταβάλλουν κανέναν φόρο εισοδήματος. Αν ληφθεί υπ΄ όψιν ο αριθμός τους, που ανέρχε­ται σε αρκετές εκατοντάδες, υπάρχει διαφυγή φορολογητέας ύλης δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, με τις οικονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών να δείχνουν μία πε­ρίεργη απροθυμία ελέγχου τους. 

Από τον Μάνο Ηλιάδη
(Εφ.Κυρ.Δημοκρατία-27/1/2013)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger