Αρχική » » «Θέλει να μου πιει το αίμα με το καλαμάκι»

«Θέλει να μου πιει το αίμα με το καλαμάκι»


Επίθεση Μεϊμαράκη με στόχο τον Χατζηνικολάου

Τη δήλωση ότι δεν έχει καμία σχέση με τις καταγγελίες για εμπλοκή του στην υπόθεση ξεπλύματος μαύρου χρήματος, του λεγόμενου Καρούζος-gate, επανέλαβε χθες ο πρόεδρος της Βουλής Βαγγέλης Μεϊμαράκης συνδέοντας όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας με απόπειρα αποσταθεροποίησης της χώρας.

Μιλώντας μάλιστα χθες με κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο κ. Μεϊμαράκης εξαπέλυσε και σφοδρή προσωπική επίθεση στον Νίκο Χατζηνικολάου, εκδότη της εφημερίδας «Real News», η οποία έφερε στο φως τις καταγγελίες...

Αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να παραιτηθεί αμέσως μετά την ψήφιση των μέτρων, εφόσον η έρευνα δεν έχει ολοκληρωθεί ως τότε, ο κ. Μεϊμαράκης είπε χαρακτηριστικά: «Είμαι στην αρένα, είμαι εδώ, είμαι παρών, μπαίνω μπροστά και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να λάμψει η αλήθεια - με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει. Είμαι καθαρός 100%. Η αλήθεια είναι ανίκητη! Αλλά θέλει τον χρόνο της». Ο κ. Μεϊμαράκης υπενθύμισε ότι οι λογαριασμοί του έγιναν φύλλο και φτερό από το ΣΔΟΕ ακόμα και πέρυσι, κατά τη διάρκεια της εξεταστικής για τα υποβρύχια, και δεν βρήκε τίποτα. Ξεκαθάρισε πάντως ότι είναι σε θέση να μιλάει μόνο για τον εαυτό του και για κανέναν άλλον εμπλεκόμενο.

Επαναλαμβάνοντας τη φράση που αποκάλυψε χθες η «δημοκρατία», ότι το κοστούμι του προέδρου της Βουλής τον στενεύει, ο κ. Μεϊμαράκης έδειξε ότι είναι έτοιμος να παραιτηθεί για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και εξαπέλυσε σφοδρή προσωπική επίθεση στον κ. Χατζηνικολάου κάνοντας λόγο για «μαφιόζικη, αλήτικη και εκβιαστική επίθεση που δέχεται».

«Η επίθεση εναντίον μου ήταν μαφιόζικη, αλήτικη και εκβιαστική. Λάθος πρόσωπο χτύπησε. Ξέρω ότι ο Χατζηνικολάου είναι σοβαρός παίκτης, ξέρω ποιοι είναι από πίσω του, ξέρω πού πάω να δώσω τη μάχη, αυτό δεν με εμποδίζει να τη δώσω. Θα κατέβω στην αρένα, δεν θα πάω μόνο νομικά και σαλονάτα. Ο φίλος μου ο Νίκος έχει πάρει το καλαμάκι και θέλει να μου πιει το αίμα, αλλά δεν θα τον διευκολύνω. Βγάζει ένα δημοσίευμα που πλήττει τον θεσμό του προέδρου της Βουλής και το πολιτικό σύστημα, και δεν με πήρε ούτε ένα τηλέφωνο πριν το δημοσιεύσει για να ρωτήσει την άποψή μου. Αυτή είναι η αξιοπιστία του» ισχυρίστηκε ο κ. Μεϊμαράκης και πρόσθεσε:

«Πώς θα απαντήσω εγώ στον κόσμο; Με δίνει βορά! Χωρίς να υπάρχει τίποτα, τίποτα, τίποτα! Αυτά λύνονται μεν στα δικαστήρια και τα σαλόνια, αλλά εγώ είμαι στην αρένα και εκεί θα δώσω τη μάχη. Στην πλατεία πρέπει να κατέβω, εκεί πρέπει να εξιλεωθώ, που με έχει ματώσει γιατί με έδωσε βορά. Εκεί πρέπει να καταλάβουν ότι είμαι αθώος, δεν με ενδιαφέρουν οι μηνύσεις και οι σαχλαμάρες. Ούτε η εξεταστική, ας έρθουν να την κάνουν. Η κοινωνία θα καταλάβει ότι είμαι αθώος μόνο εάν ένα όργανο κύρους όπως το ΣΔΟΕ με έχει βγάλει ότι είμαι αθώος» δήλωσε ο κ. Μεϊμαράκης.

Ο πρόεδρος της Βουλής μάλιστα θέλησε να διαλύσει και τις φήμες περί ψυχρότητας στις σχέσεις με το Μαξίμου, δηλώνοντας απολύτως καλυμμένος από τη στήριξη που του παρέσχε αυτές τις ημέρες το πρωθυπουργικό γραφείο. «Δεν θέλω όμως να μπλέξω το Μαξίμου σε αυτή την ιστορία. Δεν θέλω να προκαλέσω μεγαλύτερη κρίση. Γι’ αυτό δεν παραιτήθηκα. Γι’ αυτό θα δώσω τη μάχη μόνος μου. Θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να πηγαίνω με το κεφάλι ψηλά».

Αίσθηση πάντως προκάλεσαν και οι αναφορές του κ. Μεϊμαράκη στην απόπειρα αποσταθεροποίησης της χώρας. «Δεν παραιτούμαι, διότι δεν θέλω να προκαλέσω πρόβλημα στην κυβέρνηση και αποσταθεροποίηση στη χώρα, για να πετύχουν κάποιοι τον στόχο τους. Αλλά ό,τι κάναμε τόσο καιρό, ο Σαμαράς και οι άλλοι αρχηγοί, για να ανορθωθεί το κύρος της χώρας στο εξωτερικό, εξανεμίστηκε μέσα σε μία ημέρα από αυτό το δημοσίευμα» κατέληξε.

«Να ανοίξουν τώρα οι λογαριασμοί και οι offshore εταιρίες»

Αμεση ήταν η απάντηση του εκδότη της «Real News» Νίκου Χατζηνικολάου σε όσα είπε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, κάνοντας λόγο για πρωτοφανές στα πολιτικά χρονικά ολίσθημα του κ. Μεϊμαράκη και ύβρεις και απειλές που δεν συνάδουν με τον θεσμό του προέδρου της Βουλής. Ο κ. Χατζηνικολάου πρόσθεσε ότι, αν και θα μπορούσε να το πράξει, δεν θα προσφύγει στη Δικαιοσύνη και θα συνεχίσει απερίσπαστος τη δημοσιογραφική έρευνα. Ολόκληρη η απάντηση του κ. Χατζηνικολάου:

«Με έκπληξη και θλίψη πληροφορήθηκα ότι ο πρόεδρος της Βουλής κ. Ευάγγελος Μεϊμαράκης, παρουσία δεκάδων δημοσιογράφων, εξαπέλυσε προσωπικές απειλές και ύβρεις εναντίον μου, διαπράττοντας πρωτοφανές στα πολιτικά χρονικά ολίσθημα, για το οποίο θα μπορούσα να προσφύγω στη Δικαιοσύνη. Δεν θα το πράξω. Θα συνεχίσω απερίσπαστος τη δημοσιογραφική έρευνα. Δεν πτοούμαι. Οφείλω όμως να επισημάνω ότι από τον πολύπειρο Ευάγγελο Μεϊμαράκη, ιδίως τώρα που φέρει και τον τίτλο του προέδρου της Βουλής, θα ανέμενα ψύχραιμη και θεσμική αντίδραση. Το μέγα σκάνδαλο, άλλωστε, είναι η συγκάλυψη επί 1,5 και πλέον έτος της καταγγελίας που έφερε στο φως η “Real News”. Και σε αυτό το σκάνδαλο η απάντηση μπορεί να είναι μόνο μία: πλήρης δικαστικός έλεγχος, με άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών και offshore εταιριών. Αυτός είναι ο δρόμος για να απαντήσει ο πρόεδρος της Βουλής σε όσους δικαίως ή αδίκως τον κατήγγειλαν και όχι οι ύβρεις και οι απειλές εναντίον μου».

Γιώργος Λυκουρέντζος
(ΕΦ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-27/9/2012)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger