Αρχική » , , » Ψαρώσανε στην κυβέρνηση και βγάλανε τα παπαγαλάκια να κελαϊδάνε....

Ψαρώσανε στην κυβέρνηση και βγάλανε τα παπαγαλάκια να κελαϊδάνε....


Σε πανικό είναι η κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία...
Δεν εξηγείται διαφορετικά η σπουδή του κ. Μπεγλίτη να δηλώσει ότι το μαχαίρι του 40 % στην σύνταξη των αποστράτων κάτω των 55 ετών, αφορά μόνο σε αυτούς που παραιτήθηκαν...
Ξεχνάει ο κ. Μπεγλίτης ότι η κατηγορία αυτή, είναι κάτι περισσότερο από το 70% των κάτω των 55 ετών.
Να διευκρινίσουμε και κάτι σε αυτό το σημείο ότι ο όρος παραίτηση δεν χρησιμοποιείται πουθενά.
Στα προεδρικά διατάγματα χρησιμοποιείται ο όρος αυτεπάγγελτη αποστρατεία και αποστρατεία τη αιτήσει.
Δηλαδή η υπηρεσία σε αποστρατεύει.
Επίσης πρέπει να τονίσουμε ότι:
Η αποστρατεία των στελεχών κάτω των 55 ετών με αίτηση τους, έγινε σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και όχι του τύπου της εθελουσίας εξόδου με ειδικά προνόμια, ενώ οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές τους εισφορές πληρώθηκαν στο ακέραιο. 
Βλέποντας την δυναμική των κινητοποιήσεων ενεργοποιήθηκαν και τα πράσινα παπαγαλάκια, που διαδίδουν ότι την Παρασκευή θα γίνει "περικύκλωση" του υπουργείου Άμυνας από διάφορους συλλόγους αποστράτων γαλάζιου προσανατολισμού. 
Ξεχνάνε ή δεν θέλουν να παρουσιάσουν οι πρασινοπαπαγάλοι ότι, την συγκέντρωση της Παρασκευής την υπογράφουν ΟΛΕΣ οι ενώσεις αποστράτων και όλοι οι σύνδεσμοι, πάνω και πέρα από κόμματα.Ε.Α.Α.Σ. Ε.Α.Α.Ν., Α.Κι.Σ, ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ., Κ.ΕΘ.Α., ΠΜ/ΣΑΣΥ/ΠΝ, ΣΑ/ΣΜΥΝ .



1 σχόλια:

  1. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΕΙΣΕ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑ Ή ΕΞΑΙΡΕΙΣΕ? ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΛΑΙΛΑΠΑ ΤΩΝ ΜΕΙΩΣΕΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΡΑΣΙΝΟΙ, ΜΠΛΕ ΚΟΚΙΝΟΙ, ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ 1200 ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΙΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΝΤΥΣΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΣΟΚ? ΝΔ? ΚΚΕ? ΟΧΙ ΕΓΩ ΕΙΜΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΗΜΟΥΝ ΗΛΙΘΙΟΣ ΓΙΑΤΙ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΤΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΟΜΙΖΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΙΣΟΥΝ ΚΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΙΜΩΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ 50 ΧΡΟΝΩΝ. ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ 40% ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΝ
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΙΣ ΧΗΡΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΣΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚ. ΝΟΜΙΖΩ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    ΤΣΟΛΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger