Αρχική » » ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ

ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ

Αγαπητοί  φίλοι,
 
Θέλω να σας ενημερώσω για κάτι που μου συνέβη σήμερα στη 1.00 το πρωί μετα τα μεσάνυχτα. Ίσως ετσι βρεθειτε προετοιμασμενοι για κατι αντιστοιχο που ισως σας συμβει.: 
Χτύπησε το τηλεφωνο και μια ανδρικη φωνη με πληροφορησε οτι καλει απο το Ιπποκράτειο Νοσοκομείο οπου βρισκεται εκει σε κρίσιμη ... κατάσταση ατομο συγγενικο μου, πρώτου βαθμού συγγένειας, πιθανον γυιος μου η αδελφος μου. Μου ειπε οτι δεν εχει μοναδες στο κινητο καιμου εδωσε τον αριθμο του νοσοκομειου για να καλεσω και να ζητησω το γιατρο κυριο Μιχαηλιδη. 
Επειδη το παιδι μου ζει και εργαζεται στην Αμερικη αναστατωθηκα και καλεσα αμεσως και μου απάντησε η ιδια ανδρικη φωνη . Μου ειπε οτι με συνδεει με την κ.Τρανταφυλλου η οποια μουειπε οτι προκειται για το γυιο μου.Της ειπα οτι προκειται για λαθος γιατι το παιδι μου ζει στοεξωτερικο και οτι δεν επροκειτο να ερθη. Τοτε μου ειπε οτι τον εφεραν κατευθειαν απο το αεροδρόμιο με νυχτερινη πτήση και επειδη δεν ειχαν μοσχευμα εκει βρεθηκε εδω και γιαυτοτον εφεραν σε κρίσιμη κατάσταση.  
Στις επιμονες ερωτησεις μου για την ταυτότητα του αρρωστου μου ειπε να τηλεφωνήσω στο εξωτερικό για να μου επιβεβαιωσουν οσα ελεγε.Σε αλλοφρονα κατάσταση καλεσα το κινητό του παιδιου μου και ω του θαυματος μου απαντησε η ιδία ανδρικη φωνή . 
Αρχισα να καταλαβαινω οτι κατι δεν πηγαινε καλα.Τοτε εκλεισα το τηλεφωνο και καλεσα ενα αριθμό φίλου του γυιου μου απο το κινητο μου που εγραψε "κλησις μη επιτρεπτή". Συνέχισα να καλω άλλους αριθμούς με το ιδιο αποτέλεσμα. Συνειδητοποίησα τοτε οτι δεν ειχα τροπο να καλεσω οποιονδηποτε αριθμό και εννοιωσα ανίσχυρη και απελπισμένη. 
Προσπαθωντας ξανα και ξανα καποια στιγμη απελευθερωθηκαν τα τηλεφωνα μου και πηρα το παιδί μου και αφου βεβαιωθηκα οτι ΖΕΙ και ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ προσπαθησα να παρω την αστυνομία Καλλιθέας για τη συνεχεια. Δεν θα σας κουρασω να σας περιγραψω με ποση δυσκολια και υστερααπο 10 περιπου τηλεφωνηματα καταφερα να πετυχω κάποιο υπευθυνο στο Τμημα Ασφαλειας. 
Η ειδηση ειναι οτι  υπαρχει καποιο κυκλωμα με μεγαλη δυναμη και ισχυρα μηχανηματα που μπλοκάρει τηλεφωνα , οχι απο τα "καφαο", αλλα εξωτερικα με σκοπο να αποσπασει χρηματα δηθενγια νοσηλεια. Μου ειπαν επισης οτι δεν εχει σταθει δυνατον να τους εντοπίσουν. Επίσης το ίδιο κάνει και για την υπαρξη τυχον κινητων ακυρωνοντας τη δυνατοτητα λειτουργιας των.Το τηλεφωνο του δηθεν" Ιπποκρατειου" ειναι καταγραμμενο ως απορρητο καθως και η αρχικη κληση.Επειδη κανείς δεν εχει ειδοποιησει τους πολιτες για ολα αυτα,  το κανω εγω........ 
 Α Υ Τ Α---------- 
 

Υ.Γ: ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΒΗ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ.
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ JAMMER ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΚΑΙ ΕΚΤΡΟΠΗ ΣΤΑΘΕΡΩΝ  ΣΕ ΑΛΛΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger