Αρχική » » Τα ξένα Χέρια είναι μαχαίρια

Τα ξένα Χέρια είναι μαχαίρια


του Γιάννη Καλαμίτση 
Δύο μήνες πριν κλείσω τα δεκάξι μου χρόνια, βρέθηκα Μετανάστης στην Αγγλία. 

Παντελώς μόνος και εντελώς νόμιμος. Βρήκα δουλειά σε ένα φούρνο- εργοστάσιο, 6 το πρωί με 6 το απόγευμα και καλά λεφτά. Ταυτοχρόνως σπούδαζα. 
Στα είκοσι ένα μου βρέθηκα μετανάστης στον Καναδά. Μεγάλος πια και πάντα νόμιμος! Βρήκα δουλειά σε ένα ίδρυμα, με κάποια λεφτά και ταυτοχρόνως σπούδαζα. 
Τα τελευταία δέκα χρόνια είμαι μετανάστης εδώ, στον τόπο μου και μάλλον πρέπει να είμαι «παράνομος», αφού καταφέρνω να ζω παρά τους νόμους που συνεχώς ψηφίζονται, με στόχο να με εξοντώσουν. 
Τις νύχτες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς βρέθηκα να επιστρέφω στο...


σπίτι μου, γύρω στις δύο μετά τα μεσάνυχτα. Με την εξωτερική θερμοκρασία στους 7 βαθμούς, σε όποιο φανάρι σταματούσα, υπήρχε ένας σκουρόχρωμος άνθρωπος, διατεθειμένος να μου καθαρίσει το τζάμι έναντι ενός κάποιου φιλοδωρήματος. Σκεπτόμουν κι έλεγα από μέσα μου: «Αυτός ο άνθρωπος έφυγε από την πατρίδα του κι ήρθε εδώ για να στέκεται νυχτιάτικα, στους 7 βαθμούς, προσπαθώντας να κερδίσει τα λίγα ευρώ που του χρειάζονται για να ζήσει; Είναι δυνατόν να ήσαν χειρότερα τα πράγματα στη χώρα του; Μήπως θα έπρεπε να φύγει και να γυρίσει πίσω; ... »

Καταλάβαινα πως όλοι αυτοί οι άνθρωποι περίμεναν τη βοήθειά μου ... Αλλά πόσους να βοηθήσω; 
Στο σπίτι μου, χρόνια τώρα, μπαίνουν κάθε εβδομάδα οι ίδιοι δύο αλλοδαποί, νομίμως ευρισκόμενοι στη χώρα. Μια κυρία που βοηθά στην καθαριότητα κι ένας που βοηθά εμένα στη συντήρηση και σε άλλες βαριές δουλειές. Μετά από τόσα χρόνια, έχουμε γνωριστεί τόσο καλά ώστε να είμαστε κάτι σαν οικογένεια. Ειδικώς ο εργάτης- βοηθός μου, με έχει σαν τα μάτια του! Κι εγώ, που γνωρίζω πως έχει δυο παιδιά να μεγαλώσει αλλά οι δουλειές στην οικοδομή είναι ανύπαρκτες, τον φροντίζω όσο καλύτερα μπορώ. Ίσως επειδή, πέραν τού ότι το αξίζει, θυμάμαι και το πώς περνούσα εγώ, ως μετανάστης. Διαβάζω στην εφημερίδα την εξής είδηση: «Τους υπερπλήρεις χώρους κράτησης των αλλοδαπών στον Έβρο, τις κακές συνθήκες υγιεινής και τους τρόπους πίεσης για να μην υποβάλλονται αιτήσεις για πολιτικό άσυλο, καταγράφει n διεθνής οργάνωση Human Rιghts Watch σε έκθεση της υπό τον τίτλο -Ελλάδα: Τέλος στις Απάνθρωπες Συνθήκες κράτησης για τους Μετανάστες". Η οργάνωση συστήνει στις ελληνικές Αρχές να μεταφέρουν άμεσα, στο άδειο κέντρο κράτησης στη Σάμο, τους αλλοδαπούς που βρίσκονται στους υπερπλήρεις χώρους κράτησης στον Έβρο, ενώ κρούει τον κώδωνα κινδύνου για τα 120 ασυνόδευτα ανήλικα που κρατούνται για εβδομάδες στο Κέντρο Κράτησης Φυλακίου από Αφγανιστάν, Ερυθραία, Ιράκ, Αλγερία, Συρία, Ιράν, Μαρόκο. Συγχρόνως, συστήνεται η κατάσταση στην Ελλάδα να τεθεί ως επείγον θέμα στη προσεχή διάσκεψη των υπουργών Εσωτερικών στις Βρυξέλλες στις 9 και 10 Δεκεμβρίου». 
Οι «ξένοι» μας βάζουν χέρι! Επειδή, όπως λένε, δεν φροντίζουμε όσο κι όπως εκείνοι νομίζουν πως πρέπει να τους φροντίσουμε, όλους αυτούς που ήρθαν εδώ απροσκάλεστοι! Κατά την άποψη της οργάνωσης «Human Rights Watch», θα έπρεπε να τους εξασφαλίζουμε στέγη, τροφή, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και χώρους άθλησης! Εγώ λέω πως πρέπει να τους στείλουμε από εκεί που ήρθαν! Εγώ όμως είμαι κακός άνθρωπος! 
Γυρίζω σελίδα στην εφημερίδα και πάω στην επόμενη και διαβάζω: «Συνωστισμό στο κατώφλι των συσσιτίων, δήμων, Αρχιεπισκοπής και ανθρωπιστικών οργανώσεων, δημιουργεί ο συνδυασμός οικονομικής κρίσης και συσσώρευσης μεταναστών- προσφύγων στις ελληνικές μεγαλουπόλεις. Οι ουρές απόρων έξω από τους ορισμένους χώρους εστίασης διογκώνονται, παράλληλα με την αλλαγή της σύνθεσης των ανθρώπων που τις σχηματίζουν, για την ικανοποίηση της βασικής ανάγκης: της καθημερινής τους σίτισης». 
Κι αφού θα βρουν (αν βρουν!) ένα πιάτο φαΐ, θα πάνε για ύπνο στα παγκάκια ή στα πεζοδρόμια ή -οι πιο τυχεροί- την είσοδο κάποιου κτηρίου, που θα τους προστατεύσει κάπως κι από την παγωνιά. 
Κι αυτοί είναι άνθρωποι που δεν ήρθαν εδώ απροσκάλεστοι Αυτοί γεννήθηκαν εδώ, μεγάλωσαν εδώ, έζησαν εδώ, φτώχυναν εδώ! Αλλά η οργάνωση «Human Rights Watch» δεν νοιάζεται γι' αυτούς. Κι ούτε και πολλοί άλλοι τους νοιάζονται. 
Και μου τη δίνει κι εμένα η κατάσταση και λέω μεγαλοφώνως: αντί να εξασφαλίσουμε στέγη, τροφή, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και χώρους άθλησης, στους λαθρομετανάστες, να κοιτάξουμε να εξασφαλίσουμε απλώς στέγη και τροφή στους υποφέροντες ντόπιους. Και να πάει να ... (μυν το γράψω) η οργάνωση «Human Rights Watch», αφού δεν καταλαβαίνει πως και οι φτωχοί και άστεγοι Έλληνες, «Humans» είναι κι αυτοί! Άνθρωποι! Εγώ τα λέω αυτά επειδή, εγώ, είμαι κακός άνθρωπος! Έτσι είπα, αλλά τι το 'θελα και το 'πα! 
Στην επόμενη σελίδα, διαβάζω πως τρεις παντελώς άγνωστοι μου σκηνοθέτες, ο Γιώργος Κόρρας, ο Xpήστoς Βούπουρας και ο Κωνσταντίνος Γιάνναρnς, απηύθυναν κάλεσμα σε καλλιτέχνες, να υπογράψουν καταγγελία και να βγάλουν στη σέντρα τα φασιστοειδή, που δεν θέλουν τους λαθρομετανάστες στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα στον Άγιο Παντελεήμονα και στην Πλατεία Αττικής και κινδυνεύει η Δημοκρατία. Έχουν ήδη υπογράψει 340, όπως οι: Ιωάννα Καρυστιάνn, Μπέττυ Αρβανίτη, Νένα Μεντή, Στεφανία Γουλιώτη, Βαγγέλnς Θεοδωρόπουλος, Ξένια Καλογεροπούλου, Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Αντώνnς Καφετζόπουλος, Νίκος Koυpής, Στάθnς Λιβαθινός, Μάγια Λυμπεροπούλου, Μενέλαος Καραμαγγιώλnς κ.ά. 
Για να πάρει μεγαλύτερη διάσταση n αγανάκτηση τους, έκαναν xθες συνέντευξη Τύπου, όπου παραβρέθηκαν ο Αλέκος Αλαβάνος, n Ελένη Πορτάλιου και ο Πέτρος Κωνσταντίνου της ΑΝΤΑΡΣΥΑ. 
Αυτοί τα λένε αυτά, επειδή, αυτοί, είναι καλοί άνθρωποι. Απλώς, n καλοσύνη τους δεν επαρκεί, ώστε να συμπεριλάβει και τους άστεγους, πένητες, Έλληνες.
Και πιο κάτω διαβάζω πως: «Για ένα ακόμα βράδυ n Πατησίων στο ύψος του Λυσσιατρείου μετατράπηκε σε πεδίο μάχης, καθώς ομάδες αλλοδαπών ήρθαν στα χέρια, με αποτέλεσμα μια αλλοδαπή να τραυματιστεί σοβαρά. 
Τον τελευταίο καιρό οι ιερόδουλες και οι" προστάτες" τους έχουνε μετατρέψει την περιοχή σε γκέτο. Οι φασαρίες πλέον είναι καθημερινές και οι κάτοικοι φοβούνται να κυκλοφορούν μετά τις 11 το βράδυ. Κανείς όμως δεν κάνει τίποτα για να καθαρίσει n περιοχή από τους ταραχοποιούς. Κάποια στιγμή, οι κάτοικοι ίσως πάρουνε τον νόμο στα χέρια τους, γιατί αυτή η κατάσταση δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Η αστυνομία πάλι καλά που ήρθε έγκαιρα και δεν είχαμε χειρότερα ... » 
Και δεν ξέρω τι να πω ... Κι ακούω και τον αρμόδιο υπουργό, τον κύριο Παπουτσή, να λέει πως αφού πρώτα χτίσει τον φράκτη στον Έβρο και σταματήσει την είσοδο των λαθρομεταναστών από Τουρκία, μετά θα διώξει από την Ελλάδα και τους υπόλοιπους παράνομους.

Θα διώξει τους παράνομους; ... Μάλλον πρέπει να φυλάγομαι!

ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ‘’crash’’



1 σχόλια:

  1. Γιάννη τα είπες υπέροχα επιβεβαιώνοντας ότι για να κάνεις υψηλού επιπέδου κωμωδία (εσύ το κάνεις το χιούμορ σου χρόνια τώρα στις εκπομπές σου) πρέπει να είσαι υπέροχος δραματικός ηθοποιός!
    Με βρίσκεις απόλυτα συμφωνο - καθώς γιός Πόντιου πατέρα και Σμυρνιάς μάνας - βρέθηκα από τα 18 στη Νέα Υόρκη και έχω πλήρη επίγνωση και των δύο αυτών ιδιοτήτων που εκφράζουν σχεδόν ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες - προσφυγια και ξενητιά!
    Προσυπογράφω ανεπιφύλακτα και τις προθέσεις σου για την έκφραση της γενετήσιας ορμής σου στα μέλη της ΜΚΟ "Human Rights Watch"...
    γιώργος πιπερόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger