Αρχική » » «Μην μου κλέβετε τη νίκη»

«Μην μου κλέβετε τη νίκη»




Ο πρώτος Έλληνας Master Chef μιλά για τη νίκη του

Μετά από μήνες γυρισμάτων και σκληρές δοκιμασίες ο Άκης Πετρετζίκης νίκησε στο τηλεοπτικό ριάλιτι του Mega. Σε συνέντευξή του στην Espresso μιλά για τη νίκη του, τα σχέδια του, αλλά και το παράπονό του σχετικά με όσα ακούστηκαν γι' αυτόν.

- Βλέπω ότι είσαι χαρούμενος για τη νίκη σου...
Είμαι πραγματικά χαρούμενος που κατάφερα να φτάσω στο τέλος, αλλά κυρίως επειδή συμμετείχα στο «Master Chef». Οι τελικές δοκιμασίες ήταν πολύ σκληρές και όλα, όπως είδατε, κρίθηκαν στον πόντο.

- Ένας πόντος που σε έκανε όμως να κερδίσεις τον τίτλο, αλλά και το έπαθλο των 50 χιλιάδων ευρώ. Οπότε τίτλος και λεφτά είναι δικά σου!
Ο τίτλος ναι, είναι μόνο δικός μου, αφού δεν μπορεί να μοιραστεί. Αλλά δεν μπορώ να κρατήσω τα λεφτά μόνο για μένα. Είναι σίγουρο πως τα λεφτά θα μοιραστούν. Τα μισά θα τα δώσω στον Μιχάλη γιατί πιστεύω ότι είναι αδικία μετά από τέσσερις μήνες και που, όπως είδατε, η νίκη κρίθηκε σε τόσο μικρά σημεία, να τα πάρω μόνο εγώ!

- Τι έχεις να πεις για τα δημοσιεύματα που σε κατηγορούσαν ότι κακώς έλαβες μέρος στο «Master Chef» επειδή είσαι επαγγελματίας chef με προϋπηρεσία;
Πραγματικά σου λέω ότι μέσα στο παιχνίδι υπήρχαν τουλάχιστον δέκα άτομα που έχουν προϋπηρεσία πολύ παραπάνω από μένα. Εγώ πέρσι το Δεκέμβριο πήρα το πτυχίο από τη σχολή μαγειρικής. Προτού μπω στη σχολή δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με τη μαγειρική, δηλαδή να δουλέψω σε ένα μαγαζί.  

- Δεν είχες εργαστεί ποτέ ως επαγγελματίας chef;
Μα, η επαγγελματική μου πείρα είναι έξι μήνες. Ούτε έξι μήνες στην ουσία, γιατί μπήκα στο «Master Chef» Ιούνιο ή Ιούλιο που άρχισαν και τα γυρίσματα. Ξέρετε, δεν ήθελα να ασχοληθώ, αλλά με έχει γονατίσει γιατί μου κλέβουν τη νίκη. Δεν μου αξίζει αυτό που γίνεται, να μου κλέβουν τη νίκη μου. Γιατί προσπάθησα πάρα πολύ και έχω κουραστεί πάρα πολύ γι' αυτά που έχω κάνει μέχρι τώρα. Τι να πω; Δεν ξέρω, το θεωρώ αδικία... 

- Τι προβλέπεις να κάνεις τώρα; Ποια  είναι τα σχέδιά σου;
Ακόμη δεν ξέρω, αλλά θέλω να ασχοληθώ και να εξελιχθώ πάνω σε αυτό που μου αρέσει και λατρεύω: τη μαγειρική.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger